tillbaka? nejdå, inte på denhär bloggrn iallafall!

Saknat mig? Har ju ihnte bloggat här på över 2 veckor, men har ju varit på semester, sen har jag inte orkat. Har sjukt mycket att berätta, ni ska bara veeeeta vad osm har hänt... Vill ni veta lite kortfattat?
Vasr först i skåne, där hade jag det chillpill, sen drog jag vidare till kalmar och var där i 2 dagar, sen åkte jag till småland, där hände det en olycka, så vi var tvugna att ringa ambulans och skit :O Heheh, men ingetg jag går närmre på, men de var sjukt läskigt, jag var den enda som såg allting...  Jaja, nu är det iallafall så att jag aldrig mer ska blogga på denhär bloggen, utan håller på med en nyyyyy! Men länkar den när den är helt klar, puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0